evim, işim, hizmetim derken…

“öğrendim ki; ev temizlemeye kapı önünden değil en arka odadan başlanırmış. en derinden mahrem olandan..”

Bugünler başımı yastığın altına sokup düşünmeyi, hissetmeyi, yaşamayı dahi unutmak istiyorum. Zihnimi resetlemeye ihtiyacım var. Nasıl olacaksa. Artık yavaş çalışan bilgisayarımla daha çok benzer yönümüz olduğunu düşünüyorum.

Yaşadığın her şeye öğrenme penceresinden bak derdi bir hocam… Lakin hepsini bir arada öğrenebilecek miyim acaba?

Bu arada işler epeyce karışık. Evim hizmet- hezimet derken epeyce dağınık. Ya Rabbi, ben pişmanım.

Evin en mahrem yeri neresi?

Şimdi onu bilip öyle yürümeli…

 

ne demiştiniz?

